Tags

, , , , ,

Diagnostikos įranga

Nesvarbu kokio modelio yra diagnostikos įranga ar kodų skaitymo įrankis, svarbiausia įsiminti, kad pats kompiuterinės diagnostikos metu parodytas kodas nėra dar diagnozė. Tai atspirties taškas tolimesniems tikrinimams ir diagnozei. Kodas gali pasakyti problemą, tačiau jis negali pasakyti, kas jį sukelia. Todėl jūs negalite visada remtis kodu, kuris buvo gautas pasinaudojant diagnostikos įranga. Todėl automobilius reikia daug išmanyti, nes nusakantis kodas parodo problemą, o tolimesnę veiksmų grandinę nustatote jūs pats. Reikia išmanyti visų mechanizmų veikimo principą, kas ką įtakoja, visas valdymo sistemas. Žinoma, yra tokių gedimų kur profesionalų pagalbos gali nereikėti, lengvai pataisomi gedimai tiesiog Jūsų pačių garaže arba tokie gedimai, kuriuos pašalinti užtektų susiieškoti informacijos tam tikruose informaciniuose šaltiniuose, tai gali būti ir internetas.

Kiekvienas klaida automobilio yra užrašoma dviem kodais. Pirmąją šių kodų reikšmę nustato kiekvienas gamintojas atskirai, antroji kodų reikšmė yra priskiriama pagal automobilių inžinierių sąjungos (SAE) patvirtintą struktūrą. Pagal nustatytą standartą kodas prasideda iš raidės ir keturių skaitmenų, kurie parodo gedimo vietą.

Pirmoji SAE kodo raidė nurodo:
Pxxxx – variklį ir transmisiją
Bxxxx – kėbulą
Cxxxx – važiuoklę
Uxxxx – yra rezervuota būsimoms sistemos

Sekančio skaitmens reikšmė:
P0xxx – vyriausybės reikalaujami kodai
P1xxx – gamintojo kodai papildomai emisijos sistemai, kuri neprivaloma, tačiau gali būti pateikiama jos informacija.

Trečio skaitmens struktūra:
Px1xx – oro ir kuro matavimų reikšmės
Px2xx – oro ir kuro matavimų reikšmės
Px3xx – degimo sistema
Px4xx – papildoma emisijos kontrolė
Px5xx – važiavimo ir tuščios eigos reguliavimas
Px6xx – kompiuterio ir daviklių signalai
Px7xx – transmisija
Px8xx – transmisija
Px9xx – valdymo modulių įvedimo ir išvedimo signalai

Ketvirtas ir penktas skaitmuo nurodo konkretų komponentą ar sistemą.

Advertisements